Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chcą ubrać czterdzieści klubów

Leszek Jaźwiecki
Firmy bukmacherskie nie mogą się reklamować na stadionach podczas meczów
Firmy bukmacherskie nie mogą się reklamować na stadionach podczas meczów FOT.MIKOŁAJ SUCHAN
Niewiele jest klubów piłkarskich w naszym kraju, które nie miałyby problemów finansowych. Na brak środków narzekają nie tylko możni, rządzący w naszym piłkarstwie, ale przede wszystkim małe kluby.

Dlatego właśnie jedna z najstarszych firm organizujących w naszym kraju zakłady wzajemne zainicjowała akcję "Wspieramy Polską Piłkę Nożną". Honorowy patronat nad tym przedsięwzięciem objął Polski Związek Piłki Nożnej. Program dedykowany jest dla wszystkich polskich drużyn - od zespołów regionalnych po kluby I ligowe - które do 14 maja zgłoszą chęć udziału w konkursie za pośrednictwem strony www. bukmacherzydlasportu.p Specjalna komisja wybierze 40 klubów, które otrzymają po dwa zestawy strojów sportowych. Łączna wartość zestawów wynosi 200 tysięcy złotych.

- Jesteśmy mocno związani ze sportem, sponsorujemy Odrę Wodzisław, postanowiliśmy rozszerzyć nasze działania na rzecz rozwoju polskiej piłki nożnej - tłumaczy Lukas Pecha, dyrektor marketingu Fortuny.

Podobną akcję zorganizowano już dwukrotnie w Czechach, gdzie firma posiada swoje przedstawicielstwo i od 20 lat prowadzi działalność związaną z zakładami bukmacherskimi. Wsparcie rzeczowe lub finansowe otrzymały wówczas 232 spośród 855 czeskich drużyn, które zgłosiły się do projektu.

- Teraz z taką inicjatywą wyszliśmy na polski rynek, który uważamy za bardzo interesujący - dodaje dyrektor Pecha.

Inicjatywa cieszy się dużym zainteresowaniem. Już teraz zgłosiło się kilkanaście klubów.

- Kluby z niższych lig borykają się z ogromnymi problemami finansowymi. Żeby sfunkcjonować w czwartej lidze potrzeba nie mniej niż 200 tysięcy złotych na sezon. Zdobycie takich środków est wielką sztuką, dlatego każda pomoc jest mile widziana - potwierdza prezes Grunwaldu Ruda Śląska Teodor Wawoczny.

Patronat nad inicjatywą przejął PZPN, tymczasem na polskich boiskach bukmacherzy mają ostatnio problemy - po zmianie prawa ich reklamy znikają z band otaczających boiska i z reklam zawodników.

- Ta akcja jest zgodna z prawem, bo nasza firma jako jedyna prowadzi działalność i odprowadza podatki w Polsce - tłumaczy Pecha.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na opolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto